Johannes är en periodare

Det finns inte mycket jag kan göra åt saken, jag blir eld och lågor i en sak och lägger ner alldeles för mycket energi på den. Sen släcks lågan och det blir mörkt ett tag. Lite mano-varning på mig. Japp.

Men hur som helst är jag lite tillbaka nu. Men jag ska inte kräma ut 10 inlägg om dagen. 3-4 stycken får räcka, annars blir det den onda cirkelns återkomst.

Dock ska jag inte säga att den här tiden har varit dålig, det har varit mycket att reflektera över bara. Mycket att tänkta på. Men jag nu klarsynt som aldrig förr, redo att möta världen med ett mer ödmjukt leende. Ondskans tid är över...

Mer uppdateringar kommer följa, dö inte.

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

JÄVLA PERIODARE!!!

2010-01-09 @ 21:53:47
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/
Postat av: Jennifer - Konstblogg

:D

2010-01-09 @ 21:54:09
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0