Idolisera mera

Frågan är ställd, alla korten ligger på bordet och fönsterna är polerade! Kan man idolisera sig själv? Jag älskar mig själv mer än nåt annat på denna jord. Jag kan stå och titta på mig själv i spegeln flera timmar i sträck. För som ni säkert vet, är jag jävligt het. Rim, rim, rimsalabim.

Och jag är smart, oj oj oj. Om jag var en händig man, vilket jag är, så skulle jag göra en staty i guld av mig själv och tillbe den var och varannan timme. För att visa min vördnad till mig själv och ge mig kraft att ändra på det som inte går att ändra på.

Summa sumarum, jag är bäst. Och jag älskar alla mina 2-3, kanske till och med 4 läsare. Men inte som jag älskar mig själv. Nu ska jag sätta på lite eyeliner och fota mig i camen. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0