Europa

Ja, svaret på tävlingen jag ställde innan var Europe. Det var inte svårt. Seven Doors Hotel, deras bästa låt. Det stod där, men ingen visste, förutom jag. Och vad vann jag då? Jo, jag vann en biljett till Europe. Och det var en av de bästa upplevelserna jag har haft det gångna året.

Nice!

Jag rörde Joey Tempests hår och kände såg hur han sexade upp sitt stativ. Det var magiskt. Sen fick jag även se min största trummidol och radiopratare, Ian Haugland. Som han rockade! Kom in med barfota med basketoutfit och ett par pilotbrillor. Kärlek vid första ögonkastet!

Också nice!

Det var nästan, nästan lika bra som Veronica Maggio-konserten på Mosebacke som jag såg i somras. Vilket förövrigt var förra årets höjdpunkt, den lyckligaste dagen i hela mitt liv. Sanningens sanning. Men det ska jag ägna ett helt inlägg åt senare!

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Ja Europe var fint! :D

2010-01-07 @ 20:19:09
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0