2010 - Årets raggningsreplik

Förra decenniets raggningsreplik var den 95%'iga repliken "Kommer du hit ofta eller?", som siffrorna visade fungerade den på 9,5 av 10 fall. Vilket gör den till den bästa upplockaren sedan "Jag är kung, nu ska vi ha kul" från sent 70-tal. 1870 alltså.

Men åren har gått, vi har kommit in i ett nytt årtionde. Och som första raggningsmästare har jag tagit mig friheten att förutspå hela 2000-talets vinnande ord! Jag förutspår även att den kommer slå hela 98% rätt, vilken är en höjning på 0,3 personer var tionde fall. Och kom ihåg var ni hörde den först!

Din pappa måste vara tjuv, för han var hemma hos mig och snodde min tv igår. Sen slog han mig i huvudet med en machete, men jag är ironman så det gör inget. Men din pappa kan inte gå längre, för jag brände bort hans ben. Ska vi gå hem till mig nu?
Din pappa måste vara tjuv, för han var hemma hos mig och snodde min tv igår.
Sen slog han mig i huvudet med en machete, men jag är ironman så det gör inget.
Men din pappa kan inte gå längre, för jag brände bort hans ben.
Ska vi gå hem till mig nu? Förresten så har du väldigt fina strumpor!
Är de gjorda av ditt kluvna hår?

Årtusendets kanske minst lyckade replik utsågs förra veckan till "Jag känner igen dig" med motiveringen;

"Ja, det gör du säkert. Jag är känd". Vilket gör det till en så kallad, reversed pick-up. Som förövrigt funkar skitbra.

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Den kommer falla lika lätt som killar gör för "kommer du hit ofta eller" :D

2010-01-09 @ 23:04:25
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/
Postat av: BobbaN&jonis

hahaha:D

2010-01-09 @ 23:09:02
Postat av: MaNNe

Hahahahahahahahahahaha, priceless!

2010-01-10 @ 12:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0