Vill ha!

Det är inte mannen jag vill ha, det är mustaschen! Jag har alltid viljat ha en riktig buske i ansiktet. Nåt jag inte har några direkta anlag till, jag har försökt förgäves men det kommer bara under jävla hakan! Och på alla jävla ställen, men ta mig fan inte i ansiktet. Det stärker ju bara min ateistiska syn på att det inte finns någon Gud...

Om jag vaknar upp med en Selleck-buske i ansiktet imorgon lovar jag att ge mitt liv åt att lära ut den kristna lärar, alternativt den judiska eller muslimska, beroende på hur fin den är.

Har förövrigt beställt alla MAGNUM P.I-boxar, så snart kommer mitt liv vara nästintill fullbordat!

Kommentarer
Postat av: KayThor

Om du tar hans buske så tar jag hans jeans.

2009-10-22 @ 21:02:09
Postat av: Kenobi

KK, vi gör så. Black power imo.

2009-10-22 @ 21:04:55
URL: http://ironmanjohikenobidegothia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0