Schova

Oj, oj oj! Nu är det dags att sova i sin stora, mjuka, ensamma säng. Den äger! Dagen har varit fet som fan, och festande ägde ju. Även fast det var mitt ute i skogen... For real alltså.

Ett trött och slitet monster, det är jag det. For real.


Go' Nachos alleman!

Dagens konversation var mellan Chrichan och Kevin angående bussar, Chrichan ansåg sig hinna med bussen som gick för två minuter sen trots att han stod i hissen och Kevin var på bussen som är två hållplatser efter Chrichans. Bra jobbat mannen, snabbare än ljuset eller? Naee, for real alltså.

Kommentarer
Postat av: KayThor

Ryggen mot väggen, tittar på sista dansen

På vägen hem lovar jag mig själv igen

att nästa vecka bjuder jag upp nån, vem som helst!

2009-10-24 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0