Maja Alderin

Vilken människa hon är! Om jag var religiös skulle jag likna hennes röst och utstrålning vid en ängel.
Hon är årets #POW#, och hon skulle ha slagit mig av stolen om jag inte stod upp när hon äntrade scenen, den där fantastiska sommarkvällen på Mosebacke.
Jag gick dit för att se Veronica Maggio äga loss som fan (vilket hon gjorde, oj oj oj), men kvällens höjdpunkt var Maja, underbara Maja. Den sockersöta kvinnan kommer rocka den här världen till grunden.
Titta bara... wow.

Hon är inte bara en fantastisk artist, hon verkar vara en fantastisk person också. Har haft det stora privilegiet att få svar på mina mail från denne Maja. Ödmjuk, wunderbar och jävligt cool.
Varje gång jag behöver boostas upp så lyssnar jag på henne, ett riktigt häftig lyckopiller i lyxförpackning.
MER MAJA ALDERIN KLICKA NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0