FOR REAL!

Jag har börjat säga "For Real" alternativt "For Real Alltså", och jag har fått många anhängare. Men det finns hädare utanför vårat underbara sällskap som vägrar ta orden till sig. De har till och med skapat en facebook-grupp mot oss.

Men nu har jag insiderbevis på hur en av motståndsrörelsens högst ansedda ledare inte är lika oskyldig som hon framställs. Jag tänker inte nämna några namn, så jag väljer att kalla henne för "Jona".

Redan i skrivande stund ramlar mail in om avhopp från deras skara.
Länge leve revolutionen!

Bilder ljuger inte...

Kommentarer
Postat av: KayThor

omdutrorjagkommerattsägadetsåärduenlurifaxfördetänkerjagaldriggöraskaduvetadinjäkulyeaisaiditjäkulroflmao!

2009-10-29 @ 00:17:21
Postat av: Kenobi

For real?

2009-10-29 @ 09:35:21
URL: http://ironmanjohikenobidegothia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0