GRADDIZZZZZZZZZZZ KAY THOR 2020202020202

KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis sötis! Jag minns det som igår, du gick där med ditt gyllenblonda, axellånga hår. Du hade din söta rosa mössa och var inte högre än min navel. Men som du har utvecklats min vän! Du är vuxen precis som mig, men du har mycket att lära från vuxenlivet. Jag är ju snäppet mer erfaren som du kanske märker.
Du ska få en present sen, vill du ha det? Inte, okej. Tråkigt :(

Kommentarer
Postat av: KayThor

Haha tack !!!!!!!!!XXXDDDDDDD

2009-10-23 @ 10:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0