Dagens outfit

Nu är det fest igen, och jag har haft en helvete att bestämma vad jag ska ha på mig. Tillslut beslöt jag mig för att vara lite originell och bara köra pantalonger, skjorta och slips och ironmankalsonger.

Ingen fest utan xide®

Och ja, ni är så uppmärksamma! Jag har klippt och rakat mig! Nu ser jag inte ut som en lodare längre, utan har tagit några steg ännu längre ner på den "sociala stegen" och klassas nu mer som fjortispojke.

Lila topp från H&M, 199kr
Slips från Gate One, 599kr
Glasögon från Sensation White Modell 2008, 199kr
Pantalonger från MQ, 2999kr
xide® Mandarin+Lime från Systembolaget, 16,90kr
Ironmankalsonger från H&M, ovärderliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0