Dagen som gått

Hej mina söta läsare!
Dagen har präglats av jordnötter, ljus och Jack Vreeswijk. Har även haft många långa skriksessioner från mannen, myten, legenden Umut. NEJ JAG MENADE CRILLE! Han skriker så jävla mycket alltså. Och sjunger. Och gör ljud som en ljude. Jag gillar den grabben alltså!

Ljus och Jack gjorde min kväll underbar! Vill ha mer!

Jag skulle egentligen gjort en presentation av Människan och Naturen á Etik och moral, men inte fan har jag gjort det. Måste ju ha tid att svara på alla kommentarer och mail som kommer in non-stop.

Imorgon är det fest, och fan vad vi ska festa! Johannes, Chrichan, Ted; de tre musmarodörerna!
Älskar er, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0