Arg

Igår var jag så arg att jag inte ville lägga upp nånting på den här skiten! Jag har sånt hat inom mig, och det är inte roligt... det är SUPERDUPER-ROLIGT! Jag hatar alla, fuck you all.

Ni får inte ens någon bild, ni är inte värda det.

Idag ska jag lägga upp lite mer, det ska bli en rolig upplevelse. 10 dagar har jag haft den här bloggen nu, snart ska jag börja marknadsföra. Och sen en fråga, vad är det för fel på er? VEM FAN GILLAR RÖDA VINEGUMMIN? Jag mot världen känns det som, tattaräckel.

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Taskigt. Känner mig rätt utpekad. :'(

2009-10-30 @ 16:40:30
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/
Postat av: Kenobi

Nej, alla... ALLA... gillar ju röda förutom jag. Jag har frågat alla jag känner... ALLA. Och alla tycker jag är dum i huvudet. Du får bara lite av min ondska.

Men du väger upp det med din coolhet, så du får inget hat. Snäll jag känner mig idag! :) Jag är bäst! :)

2009-10-30 @ 17:28:56
URL: http://ironmanjohikenobidegothia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0