AMON AMARTH!

Fan helgens grymma vikingaslakt var bäst! Stod så nära mina hjältar att jag kunde känna lukten av både blod, svett och tårta! Vill ha dem tillbaka nu, frågade om de ville föda mitt barn men jag fick inget svar.
Men jävlar i min lilla låda vad de är bra, mmmmmmmmhhhhh.
A weapon in each fist
A fierce blow makes the helmet crack
The axe cut to the teeth
I rip the axe from the head
covered in blood and brains
Leave the body lying dead
Ready to strike again


ROCK THE FUCK ON MANNEN, SHOO BREE

Kommentarer
Postat av: BobbaN

Haha! den äger ffs. :D:D , bloggawards 2010 för din del unge herre. :P ska följa den varje dag, varje timme varje minut ojoj. ;) kenobi you rock my world mathaaa fuckaa. Peace Out/ BobbaN back on track!

2009-10-21 @ 18:48:50
Postat av: Kenobi

I'M LOVIN' IT MAN! Vi ska vinna, vi ska ta dem, vi ska mosa huvudet och äta upp deras hjärnor och plantera en gäddodling i deras magar, av dem. Eller?



Kenobi, out!

2009-10-21 @ 18:51:00
URL: http://ironmanjohikenobidegothia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0