Vad har hänt då?

Ja, det frågar ni är nu. Vad är det egentligen som har hänt under de senaste veckorna.

SNABBGENOMGÅNG:

Jag har festat alldeles för mycket
Jag har varit på hardstyle-kryssning
Jag har börjat gilla julen
Jag har börjat älska snö
Jag har gått ner 3 kilo
Jag har gått upp 4 kilo
Jag har varit på Sci-Fi-mässan
Jag har skakat hand med Michael Ironside
Jag har börjat drömma igen
Jag har inte sovit nåt
Jag har varit pank
Jag har börjat skriva på ett hemligt manus
Jag har kollat på teater
Jag har haft Star Wars-frossa som fan
Jag har ett annat hemligt projekt
Jag har öppnat 15 luckor i min julkalender
Jag har tappat mitt bankomatkort
Jag har fått många nya vänner som jag inte gillar
Jag har gråtit lite för att jag är så jävla bra

Men mest av allt har jag saknat er, mina älskade, mina oumbärliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0