SOMMAR!!!

Yeah! Vintern har precis fått stånd, men man får inte ligga på latsidan när det kommer till planering! Vecka 28-29 ska jag, Jonna, Patrik och några till som vi inte vet än, åka till mitt andra favoritland, närmare bestämt Gotland!

Där ska vi festa som hjärnlösa idioter! Vi ska ha sååå mysigt, alla är så taggade så det kan inte bli dåligt. Den som är mest taggad är Patrik, han är helt underbar.  Och mitt älskade favoritpar kommer äntligen ha fyllt 18 då! Fyll min kåsa med den renaste rommen så kör vi!

Mm mm mm, vykort från framtiden. Gillare.

Förövrigt så är Gotland stället i mina drömmar, dit ska jag flytta och bli brandman, skaffa barn och ha ett får som husdjur inom 5 år. For real alltså, ingen kommer kunna stoppa mig.

Kommentarer
Postat av: BobbaN

HAHAHAHAHA så Jävla klockrent gillar det här!!! oj oj oj GOTLAND HERE WE COME , FUCKA MATHAAA!

2009-12-17 @ 16:42:54
Postat av: Johannes

OOOOOOOOOOOOOOJIIIIIIIIIIII! NIU KÖRKR ÖRKÖKR IV!

2009-12-17 @ 16:44:25
URL: http://ironmanjohikenobidegothia.blogg.se/
Postat av: fylletrollet

okej jag står inte medddd.. då vet jag!!

2009-12-18 @ 14:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0