Några nya favoriter

Ja, jag har som sagt blivit en ny människa. Och i och med det så kommer förändringar, jag har fått många nya favoritgrejer, här kommer några exempel på gammalt och nytt;


Favoritfilm: 28 dagar senare --> Moulin Rouge (Jag grät)
Favoritlåt: Kansas - Dust in the Wind --> Ewan McGregor - Your Song (inte den med Elton)
Favoritskådespelerska: Sophia Bush --> Blake Lively
Favoritskådespelare: Ewan McGregor --> Ewan McGregor (mm mm mm)
Favoritmat: Tacos --> Äggmackor
Favoritland: Irland --> Danmark
Favoritdryck: Vodka --> Varm choklad
Favoritpar: Marshall och Lily --> Patrik och Jonna (<3)
Favoritbloggare: Kissie --> Ironmanjohikenobidegothia

Och min favoritfärg är och kommer alltid vara LILA. OHYÄ!

Som ni ser har mycket förändrats, bara vänja er. There's a new bitch in town.

Kommentarer
Postat av: BobbaN

2009-12-16 @ 16:12:04
Postat av: BobbaN

Jag gillar det här inlägget;)

2009-12-16 @ 16:13:26
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Vaaa? Det ska ju vara den med Elton... :O

2009-12-16 @ 18:43:09
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0