Lite Nacka, lite shopping, mycket kärlek.

Aha, sista julshoppingen klar. Jag har sammanlagt gjort slut på 400kr ungefär, varav 150 på mat och 50 på saker till mig själv. Jag är en snål jävel, och jag gillare! Patrig är alltid bra sällskap, och han slösade många kulor för kärlekens skull. Han är en riktig hjälte i mina ögon.

Så här kan det se ut när man är på äventyr en dag som denna,
det där tangentbordet är förövrigt den bästa julklapp jag någonsin fått.
2 år gammalt men det är helt underbart, jag älskar det mer än nåt annat.

Ja, dagens shopping bestod av lite Lego. Lite STAR WARS-LEGO! The best of two worlds, nice! Det är egentligen mamma som betalade för den för att min största lillebror Filip ska få lite kärlek. Men jag tar åt mig öran för jag pungade ut med lite deg också. Sen köpte jag lila tjejvantar från New Yorker för lite pengar, det syns inte att de är lila. Men det är dem. Och de är fabulösa. Två Coca Color fick det bli idag också. Rock'n'roll, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0