Kalle Anka och hans vänner

Om det finns nåt jag inte klarar av med julafton så är det den där dumma jäveln Kalle Anka och hans dumma jävla vänner. Att titta på det är värre än att bli uppäten levande. Det är vetenskapligt bevisat. Förstår inte hur folk kan vara så förbannat uppspelta över de där torterande minuterna som prompt ska visas varje jul. Om jag fick som jag ville så skulle sprätta upp de idioterna som facking bestämmer att det ska visas varje år.

Jag tänker titta på Lisbeth Åkerman som är årets julvärd, det är en vacker gammal dam, sen tänker jag gå och gråta i ett hörn. OCH SEN... tänker jag göra en snöborg att flytta in i tills det blir nyår.

Alla barnen åt pepparkakor och mjölk -
förutom Lisbeth, för hon var mätt.

Stackars Lisbeth...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0