Julklappar, japp.

Ja, först tänkte jag bojkotta julen helt och hållet. Jag tänkte spotta den i ansiktet och kissa lite på den. Men nu är det så att jag till och med har gått och köpt julklappar, en och en halv för att vara mer exakt.

Jag var ju ute med min syster MYSTISKA JONNA igår och julhandlade lite, och det hela resulterade i en julklapp till henne som hon fick bestämma och slå in. Samt ett halv supermysigt gosedjur till min lillebror Simon. Den är så söt och mysig att jag dör lite varje gång jag tittar på den. Idag är det ut igen med Patrig och handla fler julklappar, men inte från mig. Någon måtta får det vara...

Honom ska vi ha!

Förövrigt har den här dagen börjat sådär underbart, bara vakna upp helt utvilad. Sätter på Spotify och första låten som spelas från min randomlista är Come What May med Ewan McGregor och Nicole Kidman, och inte nog med det. Sen hittar jag både min handsfree och klocka som har varit borta hur länge som helst.

Jag känner att den här dagen kommer äga ganska så mycket. Oooh, andra låten som spelades är You med Black Stone Cherry. Det är ju ett jävla mirakel! Ett julmirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0