Johannes <3 Dragon Age

Mina damer, det finns en Gud! Han heter BioWare och han har skapat årets mest underbara spel: DRAGON AGE! Jag har inte fastnat för ett spel på jag vet inte hur länge, men nu har jag suttit här i två dagar och bara nötat. Jag var till och med värd för en "fest" igår, men jag kunde inte vara kvar, för jag var bara tvungen att fortsätta spela hans spel! Oj, oj, oj!
Min vackra dvärg Grey, precis efter ett "test of faith". Manstanga <3

Det är vackert, har superfina former, har världens underbaraste röstskådelspelare och story och jag är KÄR! Jag trodde mina känslor förevigt hade låsts in och ätits upp. Men icke! Det där jävla Fallen Earth kan gå och självdö i på ett tak eller nåt. THERE'S A NEW BITCH IN TOWN!!!
Alistair, Morigan och Patrig. Några av mina underbara, älskade följeslagare. Jag älskar dem på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0