ES SCHNEET, FANTASTISCH!

Fan vad det snöar, mina vänner! FANTASTISKT! Det har verkligen varit en underbar dag idag, sanna mina ord. Jag har varit i mitt älskade STOCKHOLM och ägt med min KONSTiga vän och blogg-kollega, Jennifer. Hon har shoppat loss! Oj, oj. Så mycket fina kläder det finns för tjejer, jag blir avundsjuk så in i norden.

Så här vill jag att min jul ska se ut <3

Själv har jag bara handlat en kopp choklad, en morotskakebit och lite kinamat. Så mycket pengar har jag! Var i stan ungefär 6 timmar, sen kom jag på att jag inte hade kissat på hela dagen. Så jag kröp hem, det var en upplevelse vill jag lova! Jag somnade nästan i snön, men tur som jag har så väckte plog-fyrhjulingen mig.

NU ÄR DET DAGS FÖR PEPPARKAKOR OCH MJÖLK OCH JORDNÖTTER OCH LJUS SOM DOFTAR AV DE VACKRASTE PASSIONSFRUKTERNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0