Det går bakåt...

Jag blir så jävla trött på dagens förbannade ungdom, på min tid sa vi "Jag bara skojade", men se hur det slappa samhället har förvandlat en sån fin och trevlig fras till nåt abnormt och avskyvärt.

Jag bara skojade
Ja ba skoja
Ba skoja
Ba sk
Sk
Det går bakåt i evolutionen era dumma jävlar, ni är som apor. Hela jävla högen.

SERIÖST!!! Vad fan är det med folk? Tycker att ni ska tänka på hur fan ni beter er, det är jul för i helvete! Hur mycket mer kan ni backa? Vad kommer härnäst? Ska ni bara vara tysta och så är det underförstått att allt ni säger är ett jävla skämt bara för att ni är så otroligt korkade så att ni inte kan ha nåt vettigt att säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0