Att julklappa eller inte julklappa, det är frågan.

0kr är vad jag har, ska man då gå ut och köpa julklappar ändå? Är det verkligen coolt att inte göra det?
Jag står vid ett vägskäl i livet och jag vet inte vilken riktning jag ska ta... Det är förvisso svårt att köpa julklappar om man inte har pengar, men det går. Det är bara lite svårare.

Frågan är ställd, har du svaret?

Jag tänkte ha en omröstning, om ni tycker att jag ska köpa julklappar skickar ni in en nakenbild på er själva eller nån cool typ. Om ni inte tycker det skickar ni en julklapp till mig. Bra, hej då.

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Man ska ge julklappar så här kommer en nakenbild på nån cool typ. Blog200909042106_9804.jpg" rel="nofollow">http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/images/users/1891/1891Blog200909042106_9804.jpg



:DDDD

2009-12-16 @ 18:42:00
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0