2 minutes to midnight

Egentligen är den 4 minuter över nu när jag börjar, men jag saknar Iron Maiden. Så vi kör på så.

Det har varit en trevlig dag, japp. Jag har lekt en hel del med min lillebror, han har spelat Dragon Age med mig och så har vi åkt pulka och skottat. Och förövrigt så är han jävligt käftig, han "blir så trött på mig" när han inte får springa med min karaktär eller döda nåt. Undrar vem han har fått det ifrån...

Lill Zim vet hur man skottar som en riktig karl.

Snart morgnar ännu en fantastiskt dag, den ska fyllas av städning och inget mer tydligen. Annars får jag däng. Oj, oj. Mamma är en käftig jävel hon också. Oj just det, på tal om hondjävular: Titta in imorgon!!! Då ska jag göra ett inlägg om hur snygg min mamma är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0